15 Kasım 2011 Salı

Euko Giriş Euko Ya Kesin Giriş Vpn siz Giriş

Başlıkta belirttiğim gibi bana gelen özel mesajlardan dolayı artık geniş bir anlatım yapayım dedim.


Öncelikle üyelik alma ve download kısmının TheVictory arkadaşımızın açtığı sabit konuda bulabilirsiniz : Euko İndirme Ve Üyelik Alma

Yukarıdaki sabit konudan indirip üyelik aldığınızı farz ederekten anlatıma başlıyorum.

Önemli Not : İlk Olarak Hotspot shield programının bilgisayarımızda kurulmuş olması gerekiyor download linki yasak olduğundan dolayı bunu paylaşamayacağım. Google'de HotSpot Shield diye aratırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz.

Not'u okuyup programı yüklediğinizi varsayarak devam ediyorum.

Anlatıma başlamadan önce asıl Euko açıldığında sayı artıp koxplar yapılmaya başlarsa arkadaşım bile olsa şikayet edeceğim.