30 Kasım 2011 Çarşamba

Euko'ya %100 VPN Siz Giriş

Evet Arkadaşlar Euko ya Bu anlatımımla %100 Girebileceksiniz

1.Adım
Aşagıdaki linkden hotspot shield programını indirin ve bilgisayarınıza kurun
http://hotfile.com/dl/136393038/52e8a80/HSS-2.09_euko-tr.blogspot.com.rar.html
2.Adım
Knight Online Çalıştırarak Resimdeki Ekrana Gelin
Burada Id şifrenizi yazın ve ALT-Tab a basarak masaüstüne gelin.












3.Adım
Hotspot shield ' i çalıştırın ve resimdeki gibi Yeşil Connected Yazısını gördükten sonra yine ALT-Tab a basarak Knight Online Client e Gelin ve girin











4.Adım
Bu Ekran Geldikden sonra Oyun İçinde Lag olmaması için Tekrar ALT-Tab yaparak masaüstünü açın.











5.Adım
Disconnet OFF a tıkla













Disconnet ' a tıkla












Son olarak Exit e tıkla













Euko-Tr.Blogspot.Com